pátek 20. června 2014

16. kapitola

Farma vypadala stejně. Anna se zdála šťastná, když ji uviděla. Šla jsem kolem staré, hnědé, krvavé stopy na cestě a usmála jsem se. Nikdy jsem ji nevyčistila, protože mi to připomínalo, jak blízko smrti jsem tolikrát byla.
Otevřela jsem poklop a usmála jsem se. Vzala jsem kalhoty, košile a boty, které jsem skladovala. Vzala jsem je a šla jsem k Anně. Vzala jsem ji za tuku a táhla ji dovnitř, kde to Will prohledal.
Převlíkly jsme se v plesnivé ložnici. Byla kost a kůže.
Zadupala jsem a usmála jsem se. „Konečně mi sedí boty.“

Tiše se zasmála. Přikývla a zadupala svýma nohama. Zvedla na mě palec.
Opustili jsme místnost, Leo si k ní našel cestu. Zůstával blízko. Všimla jsem si toho po cestě do kopce. Prohlížel to vepředu a vracel se zpět, třel se o její třesoucí se nohy. Projela rukou jeho srst.
Spolkla jsem špatné pocity a myšlenky.
Usadili jsme se vevnitř, Anna spala na gauči a Jake se Star dělali večeři. Posadila jsem se v seníku s puškou.
Začala jsem se cítit normálně, když slunce zapadalo a já slyšela cvrčky. Letos v létě jich je tu víc než minulý rok. Všechno se léčí. Trvalo to dekádu, říkal, že bude. Nedostatek deště a mrtvé zóny změnily způsob, jakým příroda fungovala.
Ale nyní ve tmě noci jsem slyšela pohyb suchého obilí, jak se třelo samo o sebe. Slyšela jsem pár cvrčků zpívat v poli.
Slyšela jsem kroky křupat na štěrku mezi domem a stodolou. Podívala jsem se a viděla jsem Willa přecházet prostor. Vyšel schody téměř neslyšně.
„Ahoj.“
Ohlédla jsem se. „Ahoj.“
Posadil se vedle mě, díval se ven na tmavé pole.
„Jak to tady jde?“ Zeptal se.
Zamračila jsem se. „Dobře.“
Natáhl se a vzal mou ruku do své. Hladil mou dlaň svým palcem. Těžce jsem polkla, když mě hnětl.
Naklonil se a políbil mě na krk. Mé rty se okamžitě rozevřely, můj dech se připojil ke zvukům tiché noci.
Jemně mě líbal a rozepínal knoflíky na mé blůze. Chtěla jsem protestovat, ale neudělala jsem to. Nechala jsem ho rozepnout mi košili. Způsob, jakým se mě dotýkal, byl jemný, citlivý. Vzpomněla jsem si, jak byl na mě dříve hrubý a odtáhla jsem se.
„Musím sledovat pole.“
Zašeptal mi do ucha. „Chci tě.“
Zavrtěla jsem hlavou a odtáhla jsem se. Začala jsem si zapínat knoflíky.
„Co je špatně?“
Mírně jsem se odvrátila. „Byl jsi na mě dříve zlý a já si na to vzpomněla až teď.“
Tiše se zasmál. „Nemůžeš být na mě naštvaná za něco, co se stalo dříve. To je proti pravidlům.“
Pokrčila jsem rameny. „Už jsem ti to řekla, nepotřebuju tě, Wille.“
„Ale chceš mě.“
Ohlédla jsem se. „Ne, když jsi blbec. Znovu jsi se mnou třásl. Řekl si, že už to neuděláš.“
Poukázal. „Ztrácela jsi to a chystala se někoho zabít. Viděl jsem ten pohled.“
Ušklíbla jsem se. „Byla jsem v pohodě.“
„Lhářko.“
Nestarala jsem se. Nenechám ho dotknout se mě.
„Promiň, že jsem s tebou třásl.“
Pokrčila jsem rameny. „Omlouváš se, protože chceš sex.“
Povzdychl si a zvedl se. „Nenechám se zatáhnout do téhle věci „uch, já jeskynní muž“, který chce jen sex. Jestli je to to, co si o mě myslíš, pak nechci být nikde kolem tebe.“ Odešel a já byla ta špatná, znovu. Zavrtěla jsem hlavou a nesnášela jsem, jak vždycky dokázal udělat to, že jsem byla já ta vinná.
Noc byla tichá. Leo přišel po chvíli nahoru a přitulil se ke mně. V půlce přišel Jake a převzal to. Nevěřila jsem mu s hlídkou, takže jsem spala na slámě, když on držel zbraň.
Ležela jsem blízko k němu a k Leovi.
Když přišel úsvit, Leo se pohnul a probudil mě. Ohlédla jsem se na Jakea, který odpadl se zbraní v ruce. Povzdechla jsem si a vzala ji. Poslouchala jsem vítr a dívala se přes pole a pozemky. Nic tam nebylo.
Po špičkách jsem slezla do přízemí. Nadskočila jsem, když jsem uviděla Willa opírat se o dveře stodoly.
Podíval se na mě a ušklíbnul se. „Dobře ses vyspala?“
Zašeptala jsem. „On měl povinnosti, ne já. Byla jsem na řadě se spánkem.“
Přikývl. „Dobře.“
Zamračila jsem se a prošla jsem kolem něj. Chytil mě za paži, ale tentokrát jemně. Přikročil ke mně místo, aby mě k sobě přitáhnul. Stál nade mnou a zvedl mi bradu. „Miluju tě. Je mi líto, že jsem ti ublížil. Vyděsil jsem se, když jsem uviděl ten iracionální pohled ve tvých očích.“
Nakrčila jsem obočí a chtěla jsem odmítnout to iracionální, ale věděla jsem, že jsou chvíle, kdy jdeme odlišnými cestami. Doktor, kterého jsem zastřelila jen proto, že mladé dívce sáhnul na nohu, mě napadl první. Mohl ji hladit. Věděla jsem to, ale v té chvíli byl můj mozek vyřazen a nahrazen chladnou zónou.
„Omlouvám se,“ řekl znovu a dotkl se mých rtů svými.
Odtáhla jsem se. „Zůstal jsi vzhůru celou noc nebo musíme zkontrolovat pozemky?“
Zasmál se. „Já vím, já vím, taky mě miluješ a nemůžeš se dočkat, až mě dostaneš z oblečení.“ Znovu mě políbil. „Zůstal jsem vzhůru celou noc. Tvojí i jeho hlídku.“ Chytil mě za ruku a vtáhl mě do domu. Když se dostal ke dveřím, zakřičel. „Vstávej, vstávej, hádě Jakey.“
Jake se rychle posadil. Jeho ruce byly stále zkroucené, jako když držel zbraň. Promnul si oči. „Co to sakra? Já nespal.“
Oba jsme se smáli. Dokonce i Leo protočil oči.
Jake se zamračil. „Do prdele.“
Will na něj kývnul. „Drž hlídku dnes ráno, dobře?“
Jake přikývnul a zívnul.
Will mě vtáhl dovnitř, do jediné prázdné ložnice a zavřel dveře.
Vyšplhal do postele a okopnul své boty. Vlezla jsem do postele s ním a zavřela jsem oči. Zabalil nás do kokonu a oba jsme okamžitě usnuli.
Vzbudila jsem se zvuky domu. Jake nahlas vyprávěl příběh a Star se chichotala. Will neotevřel své oči, ale políbil mě na čelo. Naklonila jsem se pro polibek a usmála se, když jsem ucítila jeho prsty znovu na knoflících mé košile.
Tentokrát jsem ho nechala ji celou rozepnout. Jeho ústa dávala horké polibky po celém mém těle. Vklouzla jsem rukama do jeho hustých vlasů. Milovala jsem, když jsem ho cítila. Stáhl si triko a přitiskl se svou nahou kůži k mé. Objala jsem ho nohama kolem pasu a držela ho pevně.

Otočil nás tak, že jsem byla nahoře a mé vlasy nás obklopily, jako kdybychom měli vlastní jeskyni. Zastrčil mi je za uši a díval se na mě, jako když mě viděl úplně poprvé. Usmála jsem se a sklonila jsem se, abych ho políbila.

7 komentářů:

  1. Moc děkuji, hned další kapitola, to je super. Děkuji za překlad. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za ďalšiu kapitolu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujeeem za pokračovanie :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc dekuju za skvely preklad a korekturu. KATKA

    OdpovědětVymazat
  5. díky, díky, vřelé díky

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat